5månader..

är min pluttis imorgon! Ja vad ska man säga, men vid 5 månader betyder också nästa vaccinations-spruta som tas på tisdag! Hjälp mig klara av detta! Jag gissar på att även denna gång det är 2 sprutor, men vi får väl se om han är frisk för igår hade han fortfarande feber!=/ Men det är helt otroligt egentligen att de små kan va så pigga med sådan feber! Men sen säger det ju pang också och då är allt fel!

Helgen har gått lika fort som vanligt, dock har vi inte varit lika duktiga som förra helgen! Igår blev det lite fotboll, konstgräscupen var igår, höll på från 8.00 men vi var där typ 10.00 fick sett 2 av Glenns kusiner spela och sen kollade vi lite på sollebrunns p-11. Vi hann med en promenix till Sandra o Martin mellan det också. PÅ eftermiddagen kom dem och grilla, sen åkte vi ner till mamma o pappa efter dem åkt hem! Pappa hade i fredags varit och köpt nintendo wii, bara sådär! Jaa för att mamma råkat säga att "det här var ju rätt roligt" när de hade spelat hos Lotten & Fredrik förra söndagen då hon slog Charlotte o Emilia med hästlängder i rockring! Så vi spelade lite bowling igår!

Glenn åkte för en stund sen för att hjälpa sin pappa med tipspromenaden i.o.m att folk som skulle gjort det inte dök upp! Så jaa där rök halva våran söndag! AHH! Han lär ju va kvar där tills det är slut, och kanske t.o.m får gå och plocka ner frågorna! Jaa vad ska jag göra?? Någon som har ett förslag?

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0