godmorgon

Idag ska vi inte vara lika arga! Klart att man fortfarande är det, men ska inte älta om det här! Idag är det dags för vaccination, om det nu blir det med tanke på att prinsen min varit förkyld i över en vecka. Hostan tycker jag blev värre i helgen, men kände att det inte var någon idé att ringa ner igår då jag skulle dit idag, hade ändå fått vänta med att få en tid!

Igår provade vi gröt för första gången och han åt som bara den!(som med allt annat) Matvrak är han min son, fått efter pappa; ) Nu har han dock börjat vakna 05.00-05.30 igen, (kan ju bero på förkylningen) och jag tycker det är lite tidigt att gå upp, tycker hans vanor kan gå tillbaka till 7-tiden igen, men men! Tänkte åka och hälsa på gammlamormor o gammlamorfar efter BVC får väl se hur han mår efter sprutan, men sist kom det ju inte förens efter han hade sovit! Men jag hoppas han mår bättre än sist efter sprutan för det var en pärs!

Nu ska jag fixa ordning skötväska och mig själv innan det är dags för mat och färd till BVC!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0