Grattis..

..på födelsedagen Mikael! Inte troligt att han läser min blogg men nu har jag i alla fall gratulerat på morgonen! Tror att det blir en kaffe där ikväll kanske? Har inte hört något men får väl åka dit och gratta ändå! Han brukar inte vara så noga med att fira! Men barna blir nog glada att träffa Linus! Nu är det onsdag redan, veckorna går faktiskt rätt fort ändå!

Som sagt Linus satt ju helt själv i går, gjorde det fler ggr under kvällen. Han vände sig också från rygg till mage för första gången igår! Usch vad det händer mycket! Men jag är glad att jag såg när han gjorde det, första gången tog han lite hjälp av babygymet men det spelar ingen roll;) Sen for han fram o tillbaka här en stund! Igår blev det röjning när Glenn kom hem från klippningen, han blev så fin så i håret! Men frågan är om han själv lyckas göra iordning det igen! ;)

Idag blir det dammning och tvätt! Tror min första tvätt kan vara färdig nu faktiskt, och eftersom vädret är fint blir det att hänga ut den=)

Imorgon bär det av till stugan=) Ska bli skönt!!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0