kaffe och tårta..

har vi ätit ute på Jenny och Mikaels härliga altan=) Mycket gott var det! Snart börjar Greys=) Kan inte missas! Idag har min plutt sovit 6 timmar på dagen! Inte konstigt att det tog honom 40 min att somna nu på kvällen! Men mamma ger inte upp, in och stoppa i nappen var 5:e minut och säga godnatt ännu en gång! Nu sover han så gott så!

Fick en papperskasse och en plastkasse med kläder av Jenny med oss hem, dock var dem från Sara. Men mycket av kläderna var från början Alexanders, så man kände igen en del! Mycket var dock väldigt urtvättat och en del sånt som jag inte tycker om helt enkelt, så blev väl en plastkasse att slänga men alltid bra med lite slit o slängkläder=) Strl 74-104 tror jag, mest i 86-92 men det går väl fort dit också!

Glenn är i gendalen nu och förbereder tysklandsresan, han o Martin och kanske Peter ska till tyskland och handla öl vin och sprit till Oves 50-årsfest! Som från början skulle varit en överraskning, men dock försa sig Oves mor (då hon är lite vimsig ibland) men han var glad ändå!

Nee nu ska vi nog göra iordning inför greys! Hitta mysställningen i soffan! Hoppa Linus inte vaknar bara (i alla fall innan Glenn kommer hem;))

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0