shopping,inflyttningsfest/kalas,shopping

Japp då var åter en helg förbi! Den gick lika fort som vanligt! I fredags var jag och Linus i storstaden och träffade Malin för att säga hejdå på ett halvår!=( En helmysig dag men usch va jobbigt! Vi mötte henne på centralen lite efter 10.00 gick och kikade lite i affärerna köpte vårmössa, solhatt, tröja shorts till prinsen och jag fick köpt mig ett par byxor. Sedan en lunch på Fröken Olsson och sedan satt vi i solen och drack kaffe och åt glass! In på centralen för att ge lillen mat och sedan ett alldeles för hastigt hejdå! Tårarna rann som bare den på tåget! Tills Linus börja gråta, då fick mamma skärpa till sig och torka tårarna!

Medans jag stämplade busskortet kommer det en kille på 19 år och sätter sig i sätet och ställer sin stoora väska i andra och där brevid står min vagn och min Linus, och även när han börja gråta så flytta idioten inte på väsken utan lät mig stå med lilleman i famnen! Jag blir sååå förbannad! Dock var detta bara 3 avstigningar men ändå! håll din väska i knät eller sätt den på golvet framför dig! fy fan säger jag bara!

Fredagskvällen bestod av besök av Johan Larsson som ringde hit Peter och Amanda senare på kvällen kom dock typ 22.30. Pernilla, Wilma och Alice var här en stund också! Peter och Amanda blev nattgäster!

Igår åkte Glenn på Rally med Sandra och Lukas, Martin kör (han är kartläsare), så de var och kollade på honom. Jag och Linus begav oss då till mormor o morfar. De höll på för fullt i trädgårn, Får passa på när det inte är någon fotboll! Kvällen spenderades hos AK som hade inflyttningsfest på sin födelsedag! Jättefin lägenhet och underbar uteplats, där kvällen börjades med grillning. Efter blev det kladdkaka inne då det blev för kallt ute! Det blev mycket tjöt, hög musik, konsertskivor kom fram. Tack för en jätterolig kväll!

Idag begav vi oss till Trollhättan jag och Glenn, moster var barnvakt! Tänkte kolla på tv och lite annat, hade velat ha en vårjacka men icke sa nicke! Blev BH och jacka o keps till Linus. Sen begav vi oss till Coop Bygg och köpte sänglampor och golv till sovrummet (underbart)! Blev grillning hos mor o far på eftermiddagen och nu är Glenn o byter däck på bilen!

Blir kaffe och glass när han kommer hem och sedan sängen tror jag!

Tänker på dig Malin!

So long!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänker på dig med...men mest tänker jag på hur linus ser ut i sin nya bh...hahahahah "Blev BH och jacka o keps till Linus."



Saknar er båda- pussas

2009-04-27 @ 15:07:21
URL: http://semelvivis.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaja blev lite fel!

2009-04-27 @ 17:09:52
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0