solen strålar idag med..

En tvätt är på, promenad har vi hunnit med och nu sitter jag här! Egentligen borde jag försöka vila lite jag med nu när han sover! Han är fortfarande lite sjuk och inatt skulle han inte sova i sin säng! Vilket betyder att hans mamma inte sover särskilt bra! Han snurrar runt som bare den! Vet inte hur många ggr jag låg ute på plankan, ont i hela kroppen pga liten plats och lite sömn! Men som sagt solen är här i alla fall!

Ikväll hoppas jag på grillning, får se vad jag hittar i affären sen! Kanske är fotboll idag med? Får kolla med mamma. Mormor fick en ny spis i onsdags och det var hon himla glad för! Hon ringde om att en platta inte fungerade så kom dem och kollade och sa att de andra såg ju inte så bra ut heller, "vill du ha en ny spis?" Vem svarar nej på en sådan fråga??

Nee nu ska jag se om solen hunnit komma in på altanen!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0