sol,sol sköna sol!

Vad glad man blir av dena gula runda sak! Har visst inte skrivit på 3 veckor så får bli en kort uppdatering.

Fjällenresan var toppen! Dock var jag sjuk i början av veckan men på onsdagen började det bli bättre! Måndag var det dock storm, visade -30 på toppen, tisdagen var med kall o blåsig men sen var vädret toppen! Linus trivdes jättebra=) Resan upp gick också bra, han sov nästan hela tiden! Hemresan var lite jobbigare men kunde varit mycket värre.
                                 


Påskveckan gick fort den med! På långfredagen hjälpte vi mormor och morfar att flytta! Ja, jag gjorde kanske inte så mycket men jag var med! Gick en sväng till Malin och träffade henne och Anna, blev en snabbfika och åter till lägenheten! Påskafton påskade Linus hos sin mormor o morfar och gammelmormo o gammelmorfar och på kvällen farmor och farfar! Påskdagen spenderades i trägården och eftermiddagen middag hos gammelfarmor o gammelfarfar därefter kalas hos Sara!

I måndags kom Pettersson=) Hämtade henne vid bussen och så blev det lite handling, fika och promenad sen blev det grillning som jag och Malin skulle fixa då Glennsan höll på med träden men han fick ta en paus från det och komma för att hjälpa oss! Årets första köttgrillning var utsökt, dock åt man lite för mycket som vanligt!! Kvällen spenderades framför tv:n Van Veteren, inte alls särskilt bra! Tisdagen var slappig, promenader fika i solen, lunch inne och sedan hade dagen gått och det var dags att köra henne till bussen! Oh vad jag kommer sakna henne! Men som jag sagt jag unnar henne detta! Men vi ska ju ses en gång till innan hon åker! =)=)

Igår var jag och fikade hos mormor o morfar i deras nya lägenhet=) Jenny och Vilmis var där också, Vilma hade varit hos doktorn och fått hostmedicin igen! Dock var hon där för öronen, men ingen öroninflammation men det var rött i öronen! Idag har vi inte hunnit med så mycket, promenix och lite disk! Ska på mammagrupp idag!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0