torsdag..

Så är det snart fredag igen! Men inte vilken fredag som helst! Kommer vara en glad förmiddag och en sorglig eftermiddag! Jag och Linus ska bege oss till storstaden och träffa Tant Malin, som på lördag flyr landet och beger sig till Turkiets varma land! =)=( Vi kommer sakna dig otroligt mycket! Men någon gång har du väl tänkt att komma hem! Så imorgon kommer vara en jobbig dag! Men behöver ju inte tänka på den förens imorgon! (kan ju försöka i alla fall)

Inatt har Linus sovit heeela natten i (hör och häpna) sitt rum, och vaknade inte förens 06.20 eller antagligen tidigare men hade tröttnat på att ligga där då! Jag borde ju vara utvilad men är nästan tröttare känns det som! Blidde ingen vaccination i tisdags då vi skulle vänta tills förkylningen har lagt sig! Dock fick vi nästan skäll för att han vägde för mycket nu,=( (dem är fan aldrig nöjda!)Så får väl se vad dem säger här sen! Igår var jag dock och tog prover! Längesen jag tyckte det var såå jobbigt som igår! HATAR verkligen nålar och jag vet itne hur många blodprover jag har tagit (miljoner) men det blir bara värre! Tur jag inte hade Linus med mig för usch vad jag grät!! Men nu är det över!

Idag blir det lite tvätt o lite strykning och förhoppningsvis en stund i solen!!!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0