vart är du solen?

Jag hoppas på sol nu, den finns ju där bakom molnen, men vill inte riktigt kika fram! O Malin ingen kommentar om er sol i Turkland tack! Plutten somna för en halvtimma sen! Men sov dock till nästan halv7 idag=) Det tackar vi för!

Igår var en rätt seg dag, gjorde inte så mycket, strök, diska, promenera osv. Fick iaf skickat in deklarationen igår=) Skulle egentligen ha tränat och tänkte träna fram tills kl 17.00 då jag insåg att detta går inte! Min fot är inge bra, (har antagligen knäckt foten för mycket! Tillslut låser den sig och gör såå jävla ont! Strålar upp i benet och håller på) är dock glad idag att jag beslöt mig för att inte gå å träna då jag knappt kunde gå på foten ändå i morses!

Idag ska vi ta ett besök till havregatan tänkte vi, gammelmormor längtar nog lite nu! Fick livstecken från malin igår! Via bloggisen! Skönt att du är framme välbehållen! I helgen blir det nog årets första näs-stuganbesök=D Linus hosta börjar bli bättre nu, mer slemmig dock. Men man själv får inte ont i hela kroppen när han hostar längre! I eftermiddag ska jag städa, JIPPIE!!!! Men det behövs verkligen! Man är ju ute hur mycket som helst nu men ändå blir det stökigt här inne! SUCK!

Nej, lite kaffe och sedan disk!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0