zzzzz...

Jaa snart somnar jag nog med datorn i knät! Nu börjar det kännas ordentligt att man inte har sovit särskilt bra i natt! Men dagen har ändå gått förvånadsvärt bra! Linus vaknade runt 12, åt lite potatis/palsternack-pure och tillägg sen for vi ner till sollebrunn. Tänkte hälsa på hans mormor som jag trodde var ledig, men nee ingen mormor hemma. Så då fortsatte vi gatan ner till min mormor, hon var dock inte hemma men det var morfar och Alex! Mormor o Jenny hade nämligen begett sig till IKEA=) Hade gärna åkt med, men tur är väl att jag inte gjorde det! Tror inte plånboken hade tillåtit det just nu! Men får bli senare! De kom ungefär 20 min efter mig, mormor hade köpt garderob och ett skåp till badrummet, jättefint! Nu slipper hennes saker stå på golvet! Blev fika där, hämtade Vilmis hos Ellen och ett besök på ICA där vi skulle köpa glass och såpbubblor, men det hade dem inte så fick ta en snabbis till hoppa hage! Där hade dem massor 5kr/st tyckte jag var billigt? Men kan ju inte säga vad de brukar kosta eftersom jag inte ens kommer ihåg sist jag köpte det! Sen åkte jag och Linus hem, Glennis kom inte mycket senare! Dock försvann han ner till pannrummet på direkten. Vi har nämligen haft ett konstant tjut i sovrummet (där är det som tydligast, på kvällen) sen vi satte in värmepumpen så nu förlängde han några slangar som tydligen kunde varit för korta så nu hoppas vi på att tjutet är borta i natt!

Sedan har vi grillat och ätit oss supermätta (som vanligt äter man för mycket) sen blev det "Så ska det låta" i alla fall för min del. Glenn skulle upp och lägga Linus (vilket inte händer jätte-ofta!) som hade sovit 1½ timma innan men det var Glenn som sov när jag kom upp efter programmets slut. Jag skickade ner honom och så tog jag över prinsen somna på 20 min;) HM! Nu kollar han på en film han började se igår men som vanligt somnade gott ifrån i soffan! Nu ska nog jag ta mig upp och förhoppningsvis få min plutt att sova i sin säng! Dvs lyfta över honom försiktigt från våran!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0