Helg

Så var helgen här, denna dag ses inte jag o min sambo särskilt mycket! Han åkte (eller jag körde honom) till vga på samling 11.30. Match i Tibro idag dvs att matchen är typ slut nu kanske? Sen håller jag tummarna att någon av hans systrar eller deras sambos kan hämta honom, då jag får finbesök=) Malin, Anna och Josefine kommer hit och ska äta sen! O visst det är inte så att inte de klarar att ta Linus den halvtimmen det tar för mig att åka och hämta honom men de skulle ha med sig vin o jag tar gäärna ett glas till maten o slipper åka iväg. Vi träffas så sällan så när man väl gör det vill man ha tid!

Anna träffade jag iofs igår då hon sms:ade och frågade om vi hade något för oss, så vi tog bilen in till Alingsås och åt lunch ihop på Sallys (gamla Diva). Mycket trevligt! Kvällen spenderades med svärmor o svärfar + Lukas  på Liseberg det var mysigt=)

Nu ska jag ta tag i maten, testar nyårsmiddagen tänkte jag:p Hoppas det går att äta!

Ps. idag mådde jag bättre av tabletterna, håller tummarna att det fortsätter så!!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0