Julklappar

Nu är det 3 kvar, men dem inhandlas här hemma. Sen ska allt slås in, inte särskilt mycket kvar men det ska göras! Förresten var det inte min pappa som kom förut, (han dök allt upp men mycket senare) men det blåste så mycket så min tomte på dörren slog i så fruktansvärt att det lät som att någon kom genom dörren! Och innan jag fatta vad det var, då var jag nästan rädd en stund!!

Efterätten blev helt okej faktiskt, har en till jag ska testa. Blir nog när mina underbara vänner kommer på tisdag! =) Det ser jag verkligen fram emot! Nu ikväll har vi städat lite! Blir nog lite till innan kalaset på söndag, när man har en vilde på 1 år!!

Nu ska jag njuta en stund framför tv:n!=)

So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0