Kalas=)

Imorgon är det 3-årskalas, på söndag 21-årskalas x2 då man har för stor släkt;) Tisdag är 8-årskalas o på torsdag är det julafton:) Linus 2:a, men jag ser mer denna som 1:a då det kommer vara hans första han är "med" förra året åt och sov han mest, då han bara var 1 månad=) känns som igår! Nu sitter jag med en snorig 1-åring vid mina fötter som leker med en "spruta"!

Nu var det dags igen kände jag igår när han började snora igen, idag hinner jag inte torka näsan för det rinner ut nytt=/ Stackarn, men han kan faktiskt fräsa lite när jag försöker snyta honom men inte så mycket som det skulle behövas! Men vi står ut!

Vi har för en stund sen gjort hallon och chokladmousse?STAVNING? dock med 100g för lite choklad, jag vet inte om jag nånsin kommer lyckas på första försöket på en efterätt? känns inte så just nu! Men vi vet väl ungefär vad det kommer smaka. Tänkte jag skulle ta mig med varsin till mamma o rasmus sen så får de smaka. Ska ner o göra konditionstest sen, HAHA tänker jag! Men ska bli kul o göra det om några veckor igen å se hur det förändrats.

Nu tror jag min pappa kom,

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0