USCH

Jag tycker inte om tabletterna vi fått för att sluta röka! Champix!! BLÄ jag mår så fruktansvärt illa av dem och på kvällarna är jag helt slut! Det är ju dock bara när jag tar dem o en halvtimma efter men det är fruktansvärt! JAg vill bara spy, men idag åt jag mig igenom och det gick rätt så bra! Men f.o.m imorgon så ska jag ta en på kvällen också! Jag hoppas detta kommer att avta annars klarar jag inte 12 veckor, jag har illamående så det räcker ändå!!!

Nog med klagandet! LINDA kommer snart hem, 20:onde för att vara exakt ohh vad jag har längtat! och längtar tills vi ses!! Idag har vi haft lekbesök av grannarna, Amanda o Lukas var här, det var trevligt. Sen har vi inte gjort särskilt mycket idag heller, som jag sa är jag otroligt trött!

Helgen är nog rätt så lugn, Malin Persson kommer hem ska bli skoj att träffa dig! Sen ska vi på kalas på söndagkväll.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0