BVC

Varför känner jag mig så utslagen? Natten har gått bra och även dagen men jag känner mig verkligen helt slut! Varför? Jag har massa att göra men orkar inte! Har i alla fall diskat upp nästan allt och satt på en tvätt, men har en stor hög att stryka men har ingen ork! Tung huvudvärk och känner mig frusen, och inte hjälper det att ta en ipren heller!

Idag har vi varit på BVC, i och med att jag slutade att amma för 2½ vecka sen så åkte vi ner en gång innan vaccinationen för att se så tillägget är ok! Och visst hade min lilla plutt gått upp! 400 g på 2 veckor=) Nu väger han 4720g nästan en klump nu;) Nej men jag tänkte så igår natt när jag tog upp honom. Men det är väl att man själv inte är vaken! Men han har ju nästan gått upp 2 kg nu, så det är klart att det är lite skillnad mot när han kom till världen!

Efter BVC-besöket åkte vi till farmor o farfar, de blev överraskade! Och så var ju Linus vaken hela besöket det var det bästa! Så nu hoppas vi på att han sover en liten stund! Ska dit och fira farfar med 11-kaffe på lördag! Efter det ska vi fira mormor och morfars 45-åriga bröllopsdag hos mamma o pappa, men vi ska bara vara med en liten stund! För sen ska vi på Sandras 25-årskalas! Det är mycket nu!

Idag ska pappa glenn träna fotboll, första gången sen knäoperationen. Blir spännande och se hur knät klarar av detta! Vi hoppas på det bästa!

Nästa helg är det alla ♥ dag undrar vad vi ska hitta på till glennsan? Men det viktigaste av allt soffipropp blir 18! Kan inte fatta det det betyder att min lillasyster börjar bli stor! Vad önskar du dig??

Dags för bebistajm!

SANDRA

Kommentarer
Postat av: syster yster

hmm, pengar såklart:p ne men jag vill också ha fina glas, typ cocktailglas o sånt:) och snygga tallrikar o skålar är kul o få:) puss

2009-02-04 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0