dop

Det börjar nu närma sig dop! Bara 2 veckor kvar och prästen har inte hört av sig ännu. Tycker att han borde väl göra det snart? Gå igenom allt, sånger och sådär! Jag vet ju inte när man brukar ha de samtalen, men borde ju va snart eller? Var och fikade hos mormor idag och då tog vi med oss dopklänningen hem. Kom inte ihåg hur den såg ut, men väldigt fin var den. Nu ska bara vi hämta hem den andra hos sandra så får vi se vilken vi väljer att ha, Det är svårt. Glennis vill ju självklart att Linus ska döpas i den som han döptes i och jag vill ju att han ska döpas i min! Men jag ska försöka vara objektiv och ta den vi tycker mest om!

I fredags när plutten vaknade efter sprutorna var han så ledsen. Han var inte sitt vanliga jag! Usch vad jag tyckte det var jobbigt! Han har aldrig skrikit så, det var inte roligt. Ringde hit min mamma för o få hjälp med supparna! Men han skulle inte ha det! Så fick bli flytande alvedon sen! Han hade feber sen på kvällen men han var nästan sitt vanliga jag på kvällen, lite tröttare bara!

I lördags var det tänkt att vi skulle gått ut i skogen o grilla korv och åka skridskor eller pulka! Dock blev detta såpass sent så Glenn o Linus åkte iväg en liten stund medans jag var hemma och greja lite. På eftermiddagen kom PETTERSSON och hälsade på!=)=) Det blev tacos, massa tjöt, melodifestivalen (första delfinalen jag sett i år och fy fan va dåligt!!) Ett glas vin räckte sen var vi så trötta! Jag tror vi var i säng lite efter 23! Det var skönt att gå och lägga sig men nästa gång kanske vi orkar sitta uppe lite längre, eller vad tror du??=) Vi hade i alla fall mys!

På söndagen var vi ute och gick lite, men det härliga vädret tittade inte fram förens vi kommit in igen! Åkte ner en sväng till mamma o pappa. Jag körde Malin till bussen och sen åkte jag och Linus hem! Vi lagade mat och sen efter en stund med en väldigt kinkig liten kille tog vi en kvällspromenad. Han somnade vid halv 8 och så sov han till kvart i 8 imorse! Guud va skönt!! Sen blev det söndagsnöjet BECK, denna hade vi inte sett innan!

Nu ska jag se om jag får lite gjort innan pluttis vaknar! Träning idag=) Får se hur detta går, jobbigare pass än det på torsdagar sa mamma så kanske behöver ha Glenn hemma imorgon;)

Sandra

Kommentarer
Postat av: syster yster

bara 2 veckor??! Oj, jag får nog börja leta efter kläder.. va ska jag ha på mig??

2009-02-23 @ 19:09:40
Postat av: Sandra

Ja det är snart du;) Något fint! Du har ju hela garderoben full=)

2009-02-23 @ 20:23:25
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/
Postat av: syster yster

ne jag har inte det. inget fint.. måste åka och handla! va önskar lille linus i dop-present?=)

2009-02-23 @ 21:04:28
Postat av: Sandra

usch, jag vet inte! Det är så svårt!!!

2009-02-24 @ 12:04:38
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0