Greys Anatomy

Äntligen börjar det igen! Vad jag har längtat! Jo visst kan man som nästan alla andra ladda ner programen men jag tycker om att sitta och vänta tills nästa vecka för att få se vad som händer! Man går som på nålar!! Nu låter det som mitt liv kretsar kring detta program, men det gör det inte!

Igår var jag riktigt duktig, jag är riktigt stolt över mig själv. Linusen sov hela natten och vaknade lite innan 7. Vi gick upp och åt båda två sen vid 9 gick vi ut på en promenad=) När jag kom hem ringde jag försäkringskassan (Linus är redan 3 månader i morgon och jag har inte fått en krona av föräldrarpenning) jag förväntade mig en arg telofonist som skulle fråga om jag var pengaberoende eller något liknande men icke! Först o främst tog det bara 2 minuter innan jag kom fram, vilken chock! Sen var hon jättetrevlig! Hon kunde inte förstå varför jag inte fått mina pengar, hon undrade om jag blivit kontaktad av någon, men nee! 3 månader av tystnad! Nu skulle hon lägga vidare det till handläggaren, jag hoppas jag får mina pengar snart!!! Det börjar bli tomt i kassan!!

Efter detta så gick jag och var nervös åt min syster, hon skrev och klarade teorin igår!! GRATTIS GRATTIS!! Så jag började röja i våran klädkammare, där grejer bara tryckts in! Oj vilken plats det blev! Och kommer bli ännu mer när vi fått åkt till tippen och all färg o sånt åker ner i källaren! Men mycket av det var tunga saker så får bli Glennis som får ta ner det! Jag tvättade och diskade och sen när Glenn kom hem åkte vi till stan o storhandla! Linus rum o alla hans leksaker, fick ett litet röj också!( han har redan massor, tänk hur det blir sen??)

Måste tacka mamma o pappa som var barnvakter när vi fick handlat, underlättade lite! Det går åtminstone fortare om inte annat! Idag har vi precis kommit in från promenaden, ska kanske åka till jordala en sväng så Linus o Alice får leka=) (dvs ligga på en filt ihop) Vi väntar ivrigt på de 2 små som kommer i juni/juli då blir dem 4 på filten=)

Nej nu får jag nog gå och göra något nyttigt, eller ringa Pettersson! Om hon inte jobbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0