Helgen över igen

Men oj vad skoj vi har haft! Det bästa var att Malin kom hem!

I torsdags var ju som sagt Vedö här, det var trevligt! Vi satt och tjöta ett par timmar om allt mellan himmel och jord! Allt som hänt sen sist och så. Sen var jag och träna! Första gången på 2 ½ år. Bodywide? tror jag att det hette. Det var roligt att komma igång men det var lite enformigt en stund. Men jag tror deet var lagom nivå och börja igen på! Hade väldig träningsvärk igår. Hade lite i fredags, men inte så som jag trodde! Var rädd att jag knappt skulle komma upp ur sängen!

I fredags var Linus på sådant där himla roligt humör igen. Vaknade efter en kvart när vi varit ute o gått, sen skrek han. Åkte ner till sollebrunn, somnade precis när vi kom ner till sbn, men vakna när vi kom in till mamma. Sen somnade han tillslut efter vi varit o handlat! På kvällen åkte vi en sväng till gendalen och hälsade på. Kollade på när farmor o farfar satte upp nya gardiner, det tyckte Linus blev bra! Sen åkte vi hem o glennis diska o jag strykte en härlig tvätt!

Igår åkte vi ner till mamma vid 10-tiden redan. Glenn spelade sin första hockeymatch så han skulle ju iväg! Jag, Linus, pappa, sofie och rasmus gick ut o gick en sväng och Linus somnade så gott! Sen sov han nästan tills kalaset börja! O vilket kalas!=) Malin kom ju som sagt hem från Örebro! Mormor o morfar, farmor o farfar gick hem tidigt! Men sen var alla kvar rätt länge! Det blev mycket skratt, en skvätt gråt (okej jag, men malin det var nära!) Singstar, ABBA. Emilia var grym!! Vi drack champange (9:95) skåla och sjöng för 18-åringen! Jag hoppas Sofie hade lika roligt! Linus var vaken nästan hela kvällen! Han har dock sovit väldigt mycket idag! Det var nog en jobbig kväll för lillen!

Idag har det varit väldigt slappt, inte många knop förens vi kom hem! Då städade vi!! Ska bara skura golvet imorgon! Men var för trötta för o laga mat så idag blev det Pizza! Nu är det söndagsnöjet, Beck!!

snart blir det nog sängen!


Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0