helt slut..

Ja så känner jag mig just nu. Förstår inte det, har egentligen inte varit någon jobbig dag! Linus vaknade vid 5 i morse, var då bara uppe och åt sen gick vi och lade oss och vaknade 08.45! Vi gick ner och åt och busa lite, sen bytte vi om och åkte ner en sväng till gammlamormor, fick lite fika sen en snabbis in på ICA. Men där träffade vi AK som kommit hem från sin långresa! Hon hade haft det bra men det var samtidigt skönt att komma hem! Lite stressad klockan var redan  långt över12 och halv 2 skulle jag vara i jordala och hämta Pernilla och Alice! Skyndade mig hem, fick hoppa över min smaskiga lax som väntade på mig i kylskåpet och fick slängt i mig en smörgås istället! Väcka upp Linus som äntligen somnat och ge honom mat. Precis när vi skulle ta på oss overallen så spyr han ner hela sig! Bara byta om och tillslut kom vi iväg! Var i jordala 13.35 så var rätt nöjd ändå! De var ändå inte färdiga så det gjorde inget! Packade in bebisarna i bilen och ner till mammagruppen som startade idag! Vi var 8 mammor med barn, det var lite halvstelt men det var skönt att ha Pernilla med sig! Jag hade nog inte åkt annars! Hon opererade handleden i tisdags så jag fick hjälpa henne med Alice, hon får inte lyfta på 3 veckor! Men tänk om man hade haft 2 att ta på och få iväg jämnt! Det blir nog tufft för sandra och martin i början! Men va roligt det kommer bli!

Körde hem dem igen och åkte hem, glenn kom ungefär samtidigt! Vi gjorde ett litet röjande och nu sitter vi båda helt slut i soffan! Imorgon kommer Jenny, Alex och Vilma på besök, blir roligt! Men blir nog natten ganska snart!


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0