hoppsan

Var inne på internetbanken och skulle betala räkningar, sånt där roligt man måste göra i slutet av månaden! Och såg att kommande insättning var väldigt mycket. Tänkte oj har Glenn fått löneförhöjning! Bläddrade neråt och ser att det står dagsersättning, Hm? Vad är nu detta? Jag fick ju pengar för en vecka sen! Betalade räkningarna och gick direkt in på försökringskassan. Joo det stämde! Fick pengar för 21 januari - 20 februari. Blev allmänt chockad! Helt inställd på att man fick pengarna månaden efter! Så att jag skulle få t.o.m 20 februari i mars liksom! Men jag klagar inte!! Pengar behövs alltid! Finns alltid hål att stoppa dem i!=) Eller kanske kläder att köpa för dem=) Ska till stan på lördag!!!

Jaa, nu sitter jag här med en bebis sovandes i vagn och väntar på Greys! Som Malin är idag!! ONSDAGAR 21.00!! ;) Hade jag läst det innan du själv upptäckt det så hade jag informerat dig!!!=) Glenn är och tränar, han fick åka direkt efter jobbet till Grästorp och köpa ett nytt blad till klubban!, men hör o häpna han fick 30 % bara sådär! Toppenbra!! Ne nu får vi nog sätta på kaffe!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0