ibland vill man bara dra täcket över huvudet

Ja så kännde jag när Linus äntligen somnat och vakna efter en kvart!!! Igår sov han ju inte särskilt bra heller på dagen! Sovit ungefär en halvtimme under dagen idag, och varit jättekinkig! Tills pappa kom hem, då blev allt bättre! Hur bra känner man sig då på en skala?? Pappa mata och mamma diskade som hon tänkte göra vid 12 idag men inte fått tid till! Han var lugn i kanske en halvtimma! Och då passade jag på att äta lunch! Hm, jaa.. Nu somnade han vid 18 så lär väl inte vilja sova hela natten kanske. Men vi håller tummarna!

Ja, så dagen har inte varit särskilt händelserik, gick en promenad i förmiddags. Var uppe o hälsa på mormor o morfar på jobbet en sväng. sen börja min roliga dag!

Nu sitter jag och väntar på att Vedö ska höra av sig. Hon ska besöka oss imorgon, men hon jobbar till 12-13 nån gång. Det ska bli skoj, träffades senast i slutet av september tror jag! På tiden o ses igen!! Hon kan tyvärr inte komma på dopet, men det är roligt att hon kommer nu istället då.

Ska också höra av mig till Pernilla om promenad imorgon förmiddag! Hoppas hon kommer ner, alltid roligare att gå med någon. Även om det är rätt skönt att gå själv också, och få rensa huvudet lite!

Nu ligger sambon o kollar på jönssonligan, yippie! Dem har man ju inte sett!! Han ska spela hockeymatch på lördag! kan dock inte åka och kolla, han spelar kl14 och syster ysters kalas börjar 15.. Men förhoppningsvis spelar han någon annan helgmatch innan säsongen är slut. (vill ju inte åka på en kvällsmatch då det blir så sent med Linus) Har ju aldrig sett honom spela så det hade varit skoj att se!

Ne nu ska jag nog hänga tvätt eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0