ingen träning

Nej, huvudvärk som bara blir värre, feberkänsla och allmänt hängig. Kom bara pang bom nu i eftermiddags, tänkte att jag har väl druckit för lite. Började dricka massa vatten stoppade i mig ipren. Men ne inget hjälpte! Fan, jag ville verkligen träna. Men var bara att ringa och avboka, har gjort misstaget för att gå och träna när man känner sig lite halvtaskig och då blir man kanonförkyld eller liknande!

Har precis varit ute och gått en liten sväng. Men så fort vi kom in så vaknade han, jaha tänkte jag! Tog av overallen stoppade i nappen, rättade till snuttisen och vaggade vagnen lite. Han somnade faktiskt om! Blev ingen lång promenad, trodde jag skulle frysa rumpan av mig ute! Vi var ju i alla fall ute en sväng i förmiddags också!

Funderar på att gå upp och ta ett bad men lär ju frysa som f*n när jag kommer upp igen! Får se hur jag gör! Inte säkert Glenn har med sig nyckeln, han är på hockey. Så just nu sitter jag ensam i soffan med ett litet öga på tv:n charterhjältar!

På torsdag startar mammagruppen, funderar på om det är något för mig. Men Pernilla ska med så då har vi i alla fall varandra! Då hoppas jag att jag mår bättre så jag får tränat på kvällen också!! Nej nu ska jag nog göra mig något litet att äta!


so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0