NERVÖS

Jaa, något fruktansvärt, men jag kan inte säga varför! Men har riktigt ont i magen! Snart kommer förhoppningsvis en jätteglad nyhet, men det är inte helt 100 men jag tror att det är till 100% OHHH Linus vaknade 05.45 idag, men jag var så nervös att jag kunde inte gå och lägga mig igen. Vi kröp ner brevid pappa en liten stund innan han åkte iväg, sen gick vi ner och mamma fick lite frukost i magen hon med! Sen tog vi en promenix och hälsade på morfar på jobbet! Ja och nu har vi kommit in från promenaden och jag har fått duschat! Prinsen ligger i vagnen och sussar sött! Det var kanske bra att han vaknade så tidigt, eftersom hans "storasyster" nog hade fått krupp om han sov hela tiden när hon kommer sen!

Ja igår somnade jag nästan på soffan, och när jag bestämde mig för att förflytta mig till sängen ja då var man inte trött längre! Eller jo men man kunde inte somna! Ikväll blir det en tur till mormor o morfar, och imorgon åker jag mammi och Jenny till stan, ska handla kläder till dopet bland annat. SKOR!! Något förslag vad man ska leta efter? Hm? Ska man ha klänning? Eller vad bör man ha som mamma?

Igår ringde prästen äntligen! Hade han inte gjort det hade nog jag ringt idag, han kommer hit på onsdag eftermiddag och går igenom dopet!=)

Ne nu ska jag diska undan efter frukosten!


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0