Oj vad tiden går..

...min lilla plutt är redan 3 månader idag! Helt sjukt, vart har tiden tagit vägen? Men det blir bara roligare för varje dag, när man ser hur han hänger med mer o mer.! Men ett minus är ju att det är dags för vaccination! (självklart vill jag att han ska vaccineras) men ni som känner mig vet vilken skräck jag har för sprutor! Men det gick ju bra! Han var väldigt ledsen men det gick över ganska fort! Men jag är stolt över att jag inte började gråta! Men gud vad jag kallsvettades när hon kom in med dem där sprutorna!

Efter bvc åkte vi för och kolla till morfar, han låg hemma med migrän/förkylning! Han såg inte jättepigg ut men han sa att han var okej! Linus fick lite mat i magen och sedan begav vi oss till affären och apoteket. Sen hemma och väntade på pappa så vi också fick lite lunch i oss!

Igår var jag och tränade för andra gången och idag är jag riktigt seg i kroppen! Men det är skönt att komma igång. Nästa vecka ska jag utöka och träna 2 kvällar:) Får se hur detta går!

Ikväll blir det nog en tur ner till mamma o pappa och sen blir det nog sängen relativt tidigt! Imorgon blir det skridskoåkning och korvgrillning! Och på eftermiddagen kommer PETTERSSON!! ÄNTLIGEN sa Linus imorse!!;) hans första ord!!! Blir mys, med lite vin o lite melodifestival!

Nee nu får jag nog gå och göra något innan pluttisen vaknar igen! Glenn och Farfar ska plocka iordning för att åka till tippen imorgon! Gud va skönt o bli av med skiten!!

Ha en skön eftermiddag/kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0