sjuksjuksjuk

Jaa, igår var ingen rolig dag.! Vaknade med 38graders feber, men tack o lov sov lillen hela natten! Vaknade halv 7 så då var det bara att gå upp. Vi gick och lade oss en halvtimma till sen men han ville inte sova! Han var på jättebra humör hela dagen skrattade och jollrade och höll på men jag orkade inte njuta av det! På eftermiddagen somnade han en stund, men precis när jag somnat, ja då vaknar han och vill ha mat! Glenn kom hem vid halv 5 och såg lite irriterad ut över att jag inte orkat göra något! Jag ber om ursäkt men blev helt slut bara av att gå ut och hämta posten. När han sedan såg på mig förstod han att jag inte orkat! Tack!! Så han började röja, hans mor o far samt syster och Lukas kom vid 6 tiden med semlor. Det var gott, men usch va trött jag var! När de åkt gjorde vi varma mackor! Sen var vi i säng lite efter 9! Glenn var också trött!

Inatt har jag haft så fruktansvärt ont i kroppen. Kändes som det brändes överallt! Så när Linus vaknade vid halv 5 fick Glenn så snällt gå upp och ge mat! Sen ville inte Linus ligga i sin säng så han fick somna om hos mig och sov där tills kvart över 9 och det tackar vi för! Vi åkte ner en sväng till Jenny, jag trodde ju Vilmis var hemma men det var hon inte! Så hon lär ju inte bli glad om hon får reda på att lillebror varit där när hon var på dagis! Men de skulle komma upp en sväng på fredag! Nu har vi varit ute och gått en sväng! Så nu sover han så sött! Ikväll ska Glenn träna hockey, då blir det väl tvätt för mig, stryka osv.. Men klockan 21.00 är det greys och en kaffe! =)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0