snö

Oj vad snö det kom igår kväll/eftermiddag. Glennis kom hem vid halv 5 och då hade det inte börjat. Kvart över åkte vi ner till sbn, jag och lajnus till mor o far och glenn till sin första fotbollsträning på nästan 1 år, då snöade det massor och massor låg redan på marken! Det är ju roligt för alla barn, om det nu håller i sig tills nästa vecka! Men för mig kan det kvitta, bara jag har snö i fjällen sen! Men nu när snön är här är vi lite glada att vår lathet fanns, vi har inte tagit bort våran utegran ännu, (skämms lite över detta) men nu är det ju faktiskt väldigt fint när snön lagt sig!

Efter träningen blev det en kaffe hos Pernilla & Bengan, de hade köpt semlekrans! Mm, va gott! Dock har jag och glenn sagt att vi inte ska äta sådant nu innan dopet, (undantag för kalas) men kunde inte bara ta kaffe! Den såg så god ut! Tildé ringde nämligen när jag var hos mamma. - Vill du ha tårta? vad är det för tårta? Har du bakat? Nee mamma och Wilma har köpt den, och jag! Jag kommer inte ihåg! Nehe är mamma där? Ja, hon lagar mat kyckling och? ris tror jag hon sa! Min FAVVORIIT. Hon är så söt allt är hennes FAVVORIIIT just nu!

Inatt var vi vakna mellan 2 och 4 inte jätteskoj! Jag mådde inte bra heller, kändes som det brände i hela kroppen!
Men det har blivit bättre nu, nu är det bara tröttheten mest!

Snart kommer Annapanna, vi ska gå ut och gå! Var ett tag sen vi sågs ordentligt!! Så det ska bli skojsigt!

Broder hade nationella idag, jag hoppas det gick bra!

Syster yster, jag hoppas inte du har för mycket snö där uppe! Men samtidigt är det väl bra o testa på att köra i snö med körlärare;D Men ändå lite läskigt! Det tycker i alla fall jag!!

Nee nu får det bli lite kaffe innan promenixen!

hej o hå ut och gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0