träning

Nu har ännu en helg tagit slut och dags för vardagen igen! Det har varit full rulle! Men usch va en helg går fort!

I torsdags var ju som sagt Anna här, trevligt trevligt! Vi satt och prata en bra stund efter promenaden och det var riktigt skoj! Vi träffas alldeles för sällan. Men det blir väl så! Jag tycker nog att jag träffar alla mina vänner alldeles för sällan dock! På kvällen tog vi det väldigt lugnt, Glenn slutade inte förens halv 6 så det var ingen ide att hitta på något särskilt!

I fredags åkte vi ner en snabbvisit hos mora mi. Linus tyckte det var spännande att kolla på mormor när hon städa, speciellt när hon torka av fläkten! In en sväng på ica och hem och greja lite. På kvällen blev det besök till farmor o farfar, Glenn måla en tavla till sin syster! och vi fikade. Sen hem och bada bebben och bums i säng!

Lördag fullt upp kan man säga! Vaknade vid 9, klockan 11 skulle vi till farfar och fira honom! Jag var helt inställd på att det bara var vi och mamma o pappa, sofie och rasmus. Men där var även Charlotte o Fredrik och barna. Farmors systrar, och farfars bror! Fullt hus. Vi var väl hemma lite efter 13 och då skulle Linus ha mat, sen trodde vi att han skulle sova, men det tyckte inte han! Han somnade inte förens vi åkte ner vid 15 till mamma och pappa. Där skulle vi fira mormor o morfars 45-åriga bröllopsdag! Vi var där lite innan eftersom vi senare skulle iväg! Jag (elak mamma) väckte linus lite innan 17 för jag ville ge honom lite mat innan vi skulle iväg! Klockan 18 började nästa kalas. Sandras 25-årskalas. Det var trevligt, massor folk! Men jag och Pernilla tillbringa halva kvällen i Lukas rum, mycket svalare där! VI var dock inte hemma förens 02.10 Helt slut hamnade vi i säng och tack o lov vaknade inte Linus förens halv 8!! T.o.m så gick han med på att sova tills kvart över 10 sen=)

Igår var vi väldigt trötta, men det är väl inte så konstigt! Vi åkte ner och hälsa på mamma o pappa och fick middag där, och även överbliven tårta! Mums, tack mormor! Sen åkte vi hem och städa undan lite och tog en promenad! Och så fick vi badat efter Linus hade somnat! Och den här gången fick vi riktigt varmt bad! De senaste 2 ggr när jag har velat bada har det knappt blivit ljummet, efter 5 min har det varit kallt!=( Men igår var det riktigt skönt! Sen avslutades kvällen framför tv:n och Beck=)

Imorse vaknade Linus inte förens klockan 10!(vi hade ju såklart varit uppe 1 gång i natt) Jag vaknade itne så mycket tidigare med jag hann ju äta frukost i alla fall. Vi åkte ner och drack 11-kaffe hos mormor o sen hem och förbereda lunch till pappa glenn! Nu har han somnat så gott i vagnen=) Ikväll är det hockey för glenn så jag och linus tänkte ta våran promenad ikväll!

Ringde mamma förut och bad henne kolla om det fanns platser kvar på torsdag på träningen. hon skulle skriva upp oss då i så fall! Tänkte jag kunde testa, har nog inte varit nere o tränat på 2 ½ år där nere! Kanske vore skönt och kul för mig och komma iväg lite också, nu när glenn tränar så mycket! Så jag hoppas det finns plats! Och jag längtar tills hockeyn är slut då jag kanske kan få komma iväg 2 dagar i veckan när glenn bara har fotbollen!! Det behövs nu man har ju några extrakilon sen gravidteten!

Ne, dags att diska och röja undan lite innan det är dags för mat både till Linus och hans mor o far!




LINUS

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0