trötter

Så var det redan tisdag! Jag vill börja med att gratta mormor o morfar till lägenheten. Hör och häpna de fick välja vilken de ville ha av de två de varit och kolla på! Så 1:e april är de dags och flytta! Pappas kommentar: men då är inte vi hemma! Men de ska ha kvar huset till 1:a maj iaf så de har tid på sig att göra sig av med grejerna de inte får plats med längre! Som sagt så är inte vi hemma då, utan på Linus första stötenresa:) Det längtar vi efter!

Dock har det snöat här idag men inte särskilt mycket, men tidningen sa ju att vi skullefå snöoväder. Det hoppas vi inte på!! Men lite snö hade väl varit roligt för alla barn med sportlov nästa vecka! Kanske inte för syster yster som övningskör för fullt! Första dagen för henne hade gått bra och hon har min gamla körlärare!

Igår gjorde vi inte särskilt mycket, Linus var lite småkinkig hela dagen. Men somnade gott klockan 21. Glenn var i stort sett bara hemma o laga mat, åt sen iväg och tränade. Sen kom han hem, så pratade vi en kvart, sen däckade jag!

Idag har vi varit och hälsat på gammlamormor o gammlamorfar:p Som sagt fick de ju lägenheten så det var mest prat om det!! Sen skulle hon iväg o läsa för de gamla och då åkte jag och Linus hem, och äntligen somnade han på vägen hem!! Han brukar sova hela förmiddagarna men de sista dagarna vill han inte riktigt det, utan blir bara övertrött istället.
Har precis sorterat alla mina bilder på datorn, lagt i mappar 2006,2007,2008,2009 helt slut i huvudet, trodde inte jag hade så mycket bilder! och mindre lär det väl inte bli!!
Nu väntar vi på OTH och sen ska jag laga mat. Ska det bli köttbullar eller köttfärsås?.

sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0