Va i helvette....

har glenn gjort av nycklarna! Han åkte och träna och då tog han mina nycklar!!! Jag hittade inte hans så nu fick det ju inte bli någon promenad! Ohh, varför kunde han inte ha tagit sina? Jag blir förbannad! Men Linus somnade lika gott ändå, men jag hade somnat godare senare om jag fått mig en promenad! GRRR han ska få stryk när han kommer hem! Men vad kan jag göra åt det nu! Jaja, jag får gå en längre promenad imorgon istället, jag hoppas på sol!!=)

Igår kännde jag faktiskt att solen värmde lite när det var vindstilla för 1 sekund! Guud va skönt! Tänk när det blir lite varmare då man kan gå hur långt som helst. Man blir bara så glad av vädret!

Jag har nu (istället för promenad) laddat över lite bilder från kameran, hade en del godingar på Linus=D Så det var väl plus iofs, men vad han kommer få höra att han inte lagt fram sina nycklar!!!!

Kom just att tänka på att jag inte hört från mammi ännu. Undra om det fanns plats på träning! Håll tummarna, vill ju komma igång! Tänk va skönt det är när man kommit över den där första fasen, första månaden då man verkligen tvingar sig iväg och träna, men sen kan man inte vara utan den!
Nu skickade mamma, blir träning på torsdag:)

Här kommer lite bilder på plutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0