vedö på besök

Nu sitter jag och väntar på att Vedö ska ringa och säga att hon är på g! Hon jobbar tills någon gång efter 12. Idag somnade min prins i vagnen och han blev inte störd av mamma så idag sover han fortfarande nästan sovit i en timma tror jag! Mamma mycket nöjd!

Pernilla och barna skulle ju följt med ut och gått idag, men icke sa nicke! Fick ett sms 10.15 (skulle träffas 10.30) "nu fick jag inte skickat i tid iaf. Bengan ringde förut o sa att sotaren kommer mellan 10-12 så blir ingen promenad lik förbannat, men det finns ju fler dagar" Jaha tänkte jag, jag som väntat på henne för o gå ut! Men det var lika skönt att gå ensam också!

Syster yster ringde i morse, det verkade som om hon kanske kunde få göra teorin i säffle redan på fredag? oj? Hon frågade mig hur jag hade gjort. Det är ju upp till henne, men jag hade nog velat åka hem och andas emellan! Men som mamma sa, för henne är det nog lika bra och få det gjort. För hon kommer vara nervös från den dag hon får datumet i sin hand! O får hon på fredag och får reda på det idag är det ju bara 2 dagar!!

Idag fyller systers pojkvän år. Grattis Christian på 22-årsdagen. Får väl säga grattis på lördag, men nu har jag i alla fall skänkt dig en tanke!

Ikväll ska Glenn träna hockey, funderar på om jag ska åka ner och hälsa på mamma då eller om jag ska va hemma o städa eller nått. Hm, låter ju roligare att åka till mamma, men samtidigt så får jag ju somnat Linus så sent om vi åker dit!

Nu ska jag i alla fall diska upp efter frukosten!

Kommentarer
Postat av: syster yster

men jag kom på nu att jag hade ju ändå inte fått gärna de på fredag, fyller ju 18 på lördag:P. Förhoppningsvis nästa vecka i borås..

2009-02-11 @ 12:53:36
Postat av: Sandra

mm precis;)

2009-02-12 @ 14:17:39
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

kul med blogg, emelie visade mig.=) hon är här uppe och hälsar på mig nu.. kommer hem imorgon, ska blir så skoj att se er! hoppas allt är bra! kraaaam emelie hälsar

2009-02-13 @ 21:58:11
Postat av: Sandra

hehe ja, men du skulle inte säga detta till alla;) Det var trevligt igår! Ganska trött idag dock! Hoppas du kommit upp ordentligt!

2009-02-15 @ 22:09:37
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0