vilken chock!

Var inne på försäkringskassans hemsida, för att kolla hur det verkade med min föräldrarpenning, och som vanligt, pågående ärende står det! Gick in på utbetalningar för att se så barnbidraget kommer imon, jo det gör det! Men chocken var att idag kommer min första föräldrarpenning in! =) Oj vad glad jag blev! Inte en dag försent!

Igår började som sagt greys och vilket avsnitt? Men det här med Denny jag kan inte förstå det! Hur kan en död människa finnas så? Vad gör han där? HM?

Ja sen är jag väldigt nyfiken på någons hemlighet! Den ena tror jag att jag vet men den andra då?? Nog för att jag alltid varit nyfiken, men nu när man går hemma så vill man veta allas hemligheter bara för att ha något annat än blöjor o nappflaskor att tänka på! Skämt åsido! Blev en tidig och ovanligt kort promenad idag! De snöar som bare den och jag glömde regnskyddet på vagnen så blev en kortis idag! Men jag ska ju träna ikväll och sen blir det säkert en promenix ikväll om snön lugnar ner sig!

Igår åkte Glenn iväg o träna, då lade jag och linus oss framför tv:n en liten stund. Kollade på unga mödrar o lite joey o vänner! Sen tog vi oss en promenad! Han somnar ju så gott och jag ville verkligen se Greys o när han sover är det lite lättare att inte missa något! Men det var riktigt skönt ute i gårkväll! Var faktiskt kallare på promenaden på förmiddagen!!! 

Pettersson jag håller tummarna för dig idag! Och Eriksson nu ändrar du o jag priserna på flygen så du kan komma hem till dopet!! Saknar dig massor!!!!

Nu har jag precis upptäckt min kaffekopp som jag hällde upp för en timma sen! Hm, den var kall!!!!

Nej nu blir det diskning o lite lunch innan Linus vaknar!

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0