Sjuk

Vilken underbar natt jag haft! Eller inte! Linus vaknade vid halv 2, oj tänkte jag! Det är ju bra att han vaknar nu och vill ha mat då sover vi lagom länge på morgonen. Men när vi ätit så började det! Varje kvart, kom det ett skrik i 2 minuter jag trodde jag skulle gå under! Klockan 7 gav jag upp. Han fick mat och mamma åt också sen försökte vi sova en stund, men nej då! Det var bara att gå ner igen. Kolla tempen 38.5 världens huvudvärk, stoppar i mig 2 ipren och hoppas på det bästa. Ger Linus mer mat och tar på han kläder, men han hade dem på sig i 5 minuter. Då var de pisseblöta. Jag hoppas han slutar spy snart! Hinner inte med att tvätta!!

Nu har jag äntligen fått honom att somna!! Han var så fruktansvärt trött, och jag är helt slut! Jag har dock ett berg på diskbänken och ett gigantiskt i tvättstugan! Men jag bara orkar inte!

Ringde precis glenn och bad honom komma med en smaskig smörgås på lunchen och hoppas på att få sova lite efter det!! Men det vet man ju aldrig!

Igår ringde dem från pastorexpiditionen och meddela att vi inte kunde få den prästen vi bett om. Då hon ändå förra onsdagen ringde för att säga att vi fick honom! Jaha tänkte jag, den kvinnliga vägrar vi ha! Jag menar vem vet vad hon kommer prata om? Och de andra har man ingen om vilka de är! Jag bad om att få återkomma! Ringde Glenn och han sa att det var upp till mig, för vi fick ju byta dag om vi ville! Men vi har ju redan meddelat våra vänner och vem vet? (antagligen önskedröm) men Linda kanske har bokat flygbiljett redan! Jag hoppas ju på detta! Men sen efter en stund ringer hon igen, och sa att vi visst kunde få honom om vi bara flytta fram tiden! TACKTACK! Jag var nästan tårögd, jag vill verkligen ha Tomas som präst och nu fick vi det=)

Nu väntar jag på min smörgås, hoppas han kommer snart!

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0