Redan 2 år sen..

man själv tog studenten på fredag, och på fredag tar min kära kusin Jesper studenten=) Jag hoppas att nu det varmare vädret kommer tillbaka och åtminstone att blåsten slutar upp på direkten! 

Idag har det inte hänt mycket! Det gamla kylskåpet är nu ivägkört toppen=) Imorgon blir det förhoppningsvis ny diskmaskin=D=D Glenn åkte för 1 timme sen så jag hoppas han kommer snart! Jag har idag gjort något som jag sagt att jag aldrig skulle göra, (får väl se hur flitigt det används!) jag har blivit medlem på facebook. Jag vet!! 100 år efter alla andra! Det du malin persson!!!!! Ses på fredag=) Lycka till på tentan!

Nu ska jag snart hitta skönaste ställningnen i soffan o se säsongsavlsutningen på greys! Usch, visste inte att det var det! Läste det förut!!=/ Jaja men sommaren börjar så då kan det vara ett uppehåll men så fort det blir för kallt för att tillbringa kvällarna ute så får det allt sätta igång igen!!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0