solen lyser himmlen är blå!

Vad glad man blir när det är sånt här väder! Men usch vad jag är trött, varit en jobbig helg! I fredags var det 50-årsfest då jag blev dålig, huvudvärk och yrsel och jag vet inte vad. Så tyvärr åkte jag och Linus hem vid 23-tiden. Men de var en lyckad fest för alla andra! Sista gästen hade gått hem 09.00, så det var livat!

I lördags var man seg, Glenn som nog inte var hemma förräns halv 5 var ännu segare! Åkte upp en sväng till gendalen på eftermiddagen o sen hem för gräsklippning! Blev en tur uppåt igen då det var korvgrillning! (De skulle varit det under fredagen men folk blev så fulla så de gick hem)

Söndag MORS DAG, min första! Glenn sa till mig på lördagkväll när vi kom hem att han inte hade fixat någon morsdag-present. "när skulle jag hunnit det?" Jaa du! Men han kände sig nog lite dum så efter frukost på sängen och Linus sovandes i vagnen och uppröjning här hemma begav han sig till stan och kom hem med ett strykjärn och en ny telefon=) Mycket välbehövande båda två! Vi åkte till gendalen med en present och fikade där, åkte hem för dusch å dylikt sen middag hos Glenns farmor och till sist avlsutade vi kvällen hos mamma o pappa med kaffe och glass!=)

Idag blir det nog inte mycket gjort, har lite o plocka med här inne sen blir det nog en tur till gamlamormor o gamlamorfar! Linus sover nu, jag känner att jag skulle kunna sova en bra stund jag med!


So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0