söndagkväll

Jaa imorgon är det återigen en ny vecka! Sitter just nu och pratar med älskade Linda som befinner sig i Spanien. Har nog inte pratat med henne sen hon kom och överraskade mig på Linus dop! Blir tårögd bara av att tänka på det, och Malin du är inte förlåten ännu;)

Kusinen tog ju som sagt studenten i fredags och vilka flashbacks man fick när vi stod där och väntade på honom!! Hade nog ändå inte velat göra om det! Det är en dag att minnas och absolut en rolig dag men också en jobbig dag! Han hade nog säkert lika roligt!

Lördagen bestod av kalas Glenns mamma och kusin fyllde år och det blev mat o tårta och "skidskytte"=) Hem för att kolla på knappt nämnvärd match Sverige-Danmark. Och idag är matchen inte viktig längre, Henke som fick sitt hemska besked direkt efter matchen. Tänk att man igår tyckte att halva världen rasat samman och idag bryr man sig inte om det! Sjukt egentligen att man kan bry sig så mycket om en match!

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, glenn har fixat "utbyggnaden" för att få plats med diskmaskinen, hans pappa var här och hjälpte till så nu är det färdigt, lite färgklickar här och där bara! O jag älskar verkligen att ha en diskmaskin=) I morse gick vi "hälsostigen" första gången för mig, så nu förhoppningsvis har jag min nya dagliga promenadsträcka om jag kan få tummen ur så att säga. Var en tur hos mor o far i eftermiddags med. Sen hem för att grilla mellan regnskurarna!

Glenn gick och lade sig för 1 timma sen! Han var nog väldigt trött, kan inte minnas när han gick och lade sig 21 nån kväll! Mne är man trött så är man! Nu ska jag försöka bli trött jag med, behöver sova!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0