2 timmars umgänge

Ja, det fick jag och min sambo igår och då satt vi framför tv:n pratade i reklampauserna om vad som hänt under dagen! Oj va roligt! Haha jag börjar förstå hur mamma haft det i alla år! Men pappa har ju iaf slutat i styrelsen och fotbollssektion, nu är han bara tränare och involverad i konstgräsplan!;) Det ni! Nej så farligt har nog varken mamma eller jag det!

Men jag har i alla fall en snäll sambo som låter mig kolla på alla mina serier, just nu följer jag dock bara två men ändå! Greys är han också rätt noga med att se men Desperate inte särskilt! Dock kommer ju han in i serien ändå och frågar vad som hänt den kvarten han missade igår! Haha!

Idag har vi varit och hälsat på gammlamormor o gammlamorfar! De hade varit och beställt ett nytt köksbord! Hon var så nöjd så! "jag tänker inte ta med mig det här gamla bordet" Dock förstår jag henne, klart man vill förnya sig lite och de har ju bara haft det gamla i 35år! Men trots deras barn, barnbarn och dagbarn så är bordet ändå inte så slitet som det borde vart med så många barn! Men om Linus blir som sin pappa var när han var liten så lär inte det nya bordet va lika fint!!!!

Ikväll ska Glenn träna och då ska jag och Linus bada tänkte jag! Eller Linus i alla fall! Får se om jag får tid med det!

Ne nu ska jag gå och göra lite nytta innan jag sätter mig i solväggen igen!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0