3 dagar kvar...

=)=)=) Ohh vad det ska bli skönt! Jag bara hoppas att solen tittar fram så mycket som möjligt! 05.00 söndagen den 29:onde mars går bilen uppåt i vårt avlånga land!=) Hoppas det går smidigt med Linus också! Har införskaffat solskydd till bilrutan och har köpt pluttisens första solglasögon! Så söt men han var inte jättförtjust, men kanske förstår att det är rätt skönt när vi kommer fram och det reflekterar starkt från alla håll och kanter!

Ledsen MP att jag förstörde dina planer, men älskar dig för att du vill spendera din sista helg i Svea på lääänge hos oss! Det uppskattas otroligt!!

Igår passade jag Vilmis från 08.45-13.00=) Vi målade påskteckningar efter vi somnat Linus och sen fikade vi! Sen lekte hon med Linus lära-gå-vagn/bil (tack vänner) hon packade i motorn och skulle ut och resa och sen flytta! Jag frågade henne om det var roligt på dansen som hon går på (missar deras uppvisning nästa lördag då vi inte kommer hem förräns på söndagen=() " ja, jag ska gå där ända tills jag blir stor och sen ska jag jobba där" Sötnos! Vi spelade lite kort och sen var det dags för Linus och få mat! Vi åkte ner och åt lunch med Jenny, Alex och Mikael, men Alex var på strålande humör och skulle inte ha det, Vilma åt 1 så där satt jag och Jenny, (Mikael slängde i sig sina och iväg för att jobba). Ja så är det när man som mamma gör sig till och lagar våfflor till sina barn;)

Idag har jag lagat mat till fjällen och ett matlass gjorde jag igår! Fått tvättat massor idag! Får börja packa lite imorgon! Sen på kvällen blir det kalas Charlotte fyller 35=) På lördag blir det slutpackning och åter kalas, Bengan fyller 35=)

Ja kanske då inte hinner skriva några mer rader innan vi åker, men lär väl ha lite att berätta när vi kommer hem.

So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0