4 månader..

... sen exakt på tiden började vi göra oss i ordning för att åka till BB. Och dagen därpå 05.22 är vår prins född! Det är nästan skrämmande vad tiden går! Men det går ju inte heller att stoppa den! Att Linus har blivit så gammal;) betyder dock att min älskade MP åker ifrån oss snart! (jag unnar dig det men jag måste få tycka lite synd om mig) Men vi får försöka hinna träffas så många ggr som möjligt!!

Idag har vi varit på mammaträff, vi pratade barnmat. Det är dags för smakportioner nu. Linus är väldigt intresserad av vad vi dricker men vad vi äter är han bara intresserad av om han får sitta i knät samtidigt som vi äter. (Detta händer bara när han är riktigt kinkig och inte vill sitta eller ligga) Men jag ska börja med babysemp2 nu imorgon, eller när sista påsen av 1:an är slut! Hoppas på att det blir lite mindre spya när ersättningen blir lite tjockare!

Farmor passade Linus nu ikväll när jag var och tränade, Glenn var på bolagsmöte! Så om det händer en gång eller två när man vill träna tycker jag det är ok, men jag skulle inte orka eller vilja behöva fixa barnvakt varje gång. Då hade man isåfall fått trappa ner på träningen eller träna en annan dag som passar bättre!

Imorgon ska pluttis vägas och mätas! Jag är faktiskt väldigt nyfiken, för han har blivit tung! (om man jämnför med innan) Men vi får se vad vågen säger! Sen måste jag fråga om vi behöver väcka honom under bilresan när vi åker upp till fjällen, i och med att de gärna kan somna väldigt djupt. Men är kanske inte så farligt när han ändå är såpass stor!

Tyvärr ligger Frölunda under med 3-0 mot HV71 just nu, dock till sambos stora lycka. inte MIN! Men bara första matchen som tur är !! Ne nu får jag väl hålla tummarna och se sista perioden!

So long!


Kommentarer
Postat av: MP

Klart du unnar mig det, det gör jag själv med...Men jag är lika ledsen för att behöva åka ifrån dig o plutten ändå...Bläk nu rann en tår ner för kinden. Vi hörs snart hjärtat! Puusss

2009-03-21 @ 09:37:53
URL: http://semelvivis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0