Ber om ursäkt!

Ja, alla hockeyfans, men jag tror dock inte det är några sådana människor som läser min blogg. Men fick påpekning av min syster förut, det var Linköping-Skellefteå som möttes igår inte Södertälje!

Min sambo var hemma 17.45 idag, 18.30 skulle han på styrelsemöte med fotbollen! JIPPI måste också säga att han har ännu inte kommit hem! Jag ringde honom 16.30 och frågade om han var på gång hem? Men nee, men jag hade redan börjat med maten (som jag inte hade tillräckligt med potatis till så min kära syster, tack ännu en gång fick komma hit med det) så han fick helt enkelt värma när han kom hem! Dock när han kom åkte jag och Linus till mormor o morfar och alla var faktiskt hemma! Helt otroligt inte vanligt en vardagskväll!!

Pluttis somnade gott på vägen hem så nu ligger han o sussar sött i sin säng! Jag väntar på Glennis och nu börjat desperate! Får man ej missa!!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0