helgen närmar sig!

Har egentligen inget särskilt att se fram emot, men bara skönt att det är helg! För mig spelar det väl egentligen ingen roll vad det är för dag, men jag får kanske se min sambo lite mer när det är helg i alla fall!

Imorse var han så gullig och gick upp halv 6 och gav Linus mat så jag fick sova! Han kom upp och lade honom i sin säng men jag fick allt hämta honom rätt så snart! Sov till 07.00, vi gick upp och jag åt frukost gosade lite sen gav jag honom mat igen. Efter det blev det en promenad, blev en längre än vanligt (stolt) men det var ju så himla härligt väder i förmiddags! Men sen började det ju snöa=( Jag är så fruktansvärt trött på detta fram o tillbaka! Ge mig VÅR!!!!! (vill dock ha snö när vi beger oss till fjällen, vilket börjar närma sig nu!)

Linus sov 3½ timma på förmiddagen idag och då fick jag strykt (hur stavas det?) 4 tvättar och tvättat 2, diskat och höll på att hinna med lunch också, men just som tallriken stod i mikron vaknade prinsen! Gav honom mat, sen låg han så snällt i babygymmet medans mamma åt!

Fick idag ett överraskande besök av Kajsa och A-K det var roligt! Vicky och Kajsa hade köpt så söta "mjukistofflor" till Linus=) Oh gud vad han gjorde sig till och skratta och greja!=) Charmtrollet mitt!

Ikväll har jag tränat och det kändes riktigt skönt när jag var där nere, har nog kommit över den jobbiga månaden nu tror jag!=)

Imorgon blir det kaffe hos min mormor och så ska jag nog åka ner till min mamma och tjöta lite också. Hon är ledig imorgon vilket betyder att hon är hemma och städa! Roligt sätt att spendera sin lediga dag i veckan på eller hur??

Ne nu får jag nog vara lite sällskaplig!

So long!!

Kommentarer
Postat av: Malin Persson

Åh vilka fina bilder Världens sötaste kille, på dopet ska vi inte prata om :) hoppas allt är bra med er och att vi ses snart igen! pussokram

2009-03-16 @ 14:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0