huvudvärk

Vaknade med huvudvärk som faktiskt gick över, men dock bara 2 timmar. Nu är den tillbaka igen, och jag vet inte hur mycket vatten jag druckit! Men ne fick bli att ringa ner och avboka träningen=( Jag var så himla sugen men får väl vänta tills torsdag!

Helgen har varit lugn, i fredags kollade vi på fotboll sen åkte vi till mamma o pappa en sväng! I lördags var vi och kollade på fotboll igen, sen var vi en sväng i gendalen och sen hem och kolla på melodifestivalen, och vilken chock! Jaa det kan man säga! Men jag som inte röstar har väl ingen rätt att klaga! Inte för att min röst hade spelat någon roll!!

Igår var vi och hälsade på Pernilla o Bengan och barna, sen kom Sara som jag träffade i Säffle och hälsade på med sin pojkvän och deras bebis=) Han är snart 9 månader, det var roligt att träffa dem! Sen bjöd vi hit Pernilla o Bengan + barn på middag, inte Pernilla då som äter sina soppor! Men visst hon har gått ner bra mycket, men det är nog väldans svårt när man börjar äta!

Idag har jag tagit det mest lugnt, strykit och diskat. Har precis varit och handlat och sötnosen somnade så gott på vägen hem! Men i förmiddags slog alla rekord, när jag lade mig brevid honom somnade han på ½ minut! Så trött!

Men det var ingen lång sovstund nu! ´Måste kila

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0