kaffe och glass..

Blir tilltugget idag till Greys. Gott!

Jag kom på förut att vi åker till Stöten om 2 veckor! Det ska blir såå skönt! Jag längtar verkligen! Men kan ju vara att jag bara går här hemma, gör ungefär samma sak dag ut och dag in, vecka ut och vecka in! Men ser verkligen fram emot detta! Åka lite skidor, promenera i solen och sitta ute på afterskin och bli brun;) Ja är man uppe i fjällen senare på året (och vädret är bra) så kan man faktiskt bli riktigt brun! För måånga år sen när vi åkte upp sent så var jag brunare när vi åkte därifrån (i ansiktet) än när jag varit på Kanarieöarna med farmor o farfar och malin i januari tidigare det året.

Glenn var hemma tidigare idag, halv 5 faktiskt! Men han var ju inte hemma särskilt länge halv 6 började träningen! Jippijippi!! Men nu är han hemma och han sitter i sin fåtölj och kollar på tv och jag sitter här;p Ne nu får jag vara lite social innan greys börjar!

Ha en trevlig kväll!!!

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0