Magont!

Ingen dålig magont, men klart ont gör det! Har sådan träningsvärk sen i måndags! Men gud va roligt det var! Lite andra steg och övningar men det är instruktören som gör det! Det blev dock inte sängen så tidigt som jag hoppades på då Linus var vaken halv 9 när mamma kom hem! Tillslut vid halv 11-11 somnade han! Och vi somnade lika gott!

Igår var jag i församlingshemmet och fick en genomgång vart allt fanns, och nyckel så vi kan åka dit och duka! Dock kostade varje duk 200:- att hyra, för mangling och tvätt! SVINDYRT tycker jag! Får bli ett annat alternativ, räknade på det och det hade nog minst gått på 2500:- eftersom vi är stor släkt då! Sen var det rätt lugn dag, jag fick gjort lite på eftermiddagen, sen iväg till frissan! Så skönt att få lite blonda färger i håret igen!=) Kvällen bestod av Desperate Houswifes och sen sängen!

Idag har vi varit hos gammlamormor och fikat, Vilmis och Jenny var där också! Vilmis höll honom x antal ggr! Det vart trevligt, nu har jag precis diskat och funderar påå om man skulle ha lite lunch eller i alla fall något i magen? Prästen kommer hit vid 17-tiden för dopgenomgång, något förslag på psalmer? O säg inte "Tryggare kan ingen vara"! Den har jag redan bestämt och alla jag har frågat idag har sagt den! Min mamma, pappa, mormor och Jenny!! Jaja prästen har nog förslag!;)

Idag kom ett paket på posten, oj vad nyfiken jag blev! Till Glenn Andersson Sandra Persson och lilla Linus. Första tanken var ERIKSSON men jag kännde inte igen handstilen så lade ner det ganska fort! Vände på pakete Avsändare: Anton Strömberg Oj va roligt=) (Glenns lumpenkompis) Han och Lotta som hans tjej heter (Glenn kommer aldrig ihåg det, men nu vet jag och jag kommer komma ihåg det!) kan tyvärr inte komma på söndag, men de skickade en doppresent! En söt nalle! Så gullligt av dem!!! TACK TACK!!

Nee nu får jag nog stoppa något i magen!!


So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0