måndag

Så var det måndag igen! Veckorna går väldigt fort tycker jag, även om dagarna kan kännas väldigt långa och enformiga ibland. Min nervositet är över och min syster klarade uppkörningen! GRATTIS TILL KÖRKORTET! Oj vad hon kört bil i helgen!! =) Men det är väl inte så konstigt! Gjorde jag nog med i början!! 

Jenny, Vilma och Alexander var här och fikade i fredags. De hade dock med sig pannkakor till barna, deras lunch! Och jenny hade med sig 1 bananlåda med kläder, har inte öppnat den ännu och kollat vad allt är! en bilarnstol, (nästa strl), en lära gå vagn, en bärsele och en barnstol=). Glenn blev inte lika glad;) haha jodå! När det var dags för dem att åka hem ville inte barna detta! De som skulle hälsa på Linus satt vid datorn och tv:n. Så de fick stanna med mig en stund, körde ner dem efter 1 timma pch åkte och handla samt gratta syster yster! På kvällen åkte vi ner en sväng till mor o far, såg på Så ska det låta som äntligen börjat igen!!

I lördags bar det av till överby, jag, Linus, mamma och Jenny. Fick köpt 2 par byxor 1 kjol lite linnen och t-shirtar! =) Det gjorde gott! Kan nu lägga undan mammabyxorna eller skicka dem till sandra om hon kan ha dem!! Glenn spelade hockeymatch och sedan åkte han och Pernilla till Jönköping och hälsade på Peter och Amanda, de var hemma run 4 på morgonen! Jag tillbringade kvällen även i lördags hos mor o far!

Igår hände inte mycket i detta hus! Vi gick alla upp klockan 11, (Linus och jag var uppe vid 7 först). Vi såg målgången för vasaloppet, sen kom Sofie och Rasmus en sväng, (antagligen bara för Sofie ville köra en sväng;D) Sedan åkte vi upp till gendalen, fikade med glass och kaffe. Lite senare kom Pernilla, Wilma och Tildé, ja herregud säger jag bara, vilket liv! De hade sådan jädrans energi va! Tildé var spiderman;) När de började lugna ner sig ja du började Glenn liva upp dem, SOM VANLIGT!!!! Sen var dem 3 ute och körde bil en stund! VI åkte hem och åt mat och sen blev det promenad innan Beck, dock såg vi inte färdigt då vi kom på att vi sett den och kom ihåg slutet. Då blev det sängen!

Idag har jag och Linus varit med pappa på Rygg o Ledkliniken i trollhättan. Nu får han ta det lugnt igen! Dock känner han ju sig bättre i benen men nu ska han tillbaka på måndag igen och få ett program han ska köra! Och blir inte detta bra kan det bli operation=( Ja vi får väl se! Nu har jag äntligen fått somnat min prins. Ikväll ska det tränas=) Ska bli skönt! Sen blir det nog sängen tidigt idag med!!

Snart dop=)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0