mathandling!

Blir det i eftermiddag med mamma, vi ska handla inför fjällen=D Vi åker på söndag=)=) Ska bli så skönt! Men finns ju lite o göra nu innan! Mest se till och ha kläder rena till min lilla spyas;) Jag ska ha med mig handtvätt!!

Helgen har varit rätt så lugn! I fredags var jag nere hos min farmor o farfar för de hade främmat av Kjell och Margareta (farmors kusin/ grannarna vid sommarstugan) och visade upp Linus. Dock var Christel och Dan-Ove där också kompisar till dem, och Christel är sååå högljudd!! När de hälsar på Kjell o Margareta i stugan så hör vi dem när vi sitter allihop på våran altan! Jaja Linus verkade inte reflektera särskilt mycket på hennes högljuddhet det var väl hans mamma som mest gjorde de! OJJ HÄR KOMMMER EN BEEEEBIS! Mm här kommer vi;) jaja Sen blev det lite kollande på fotboll och sen hem till mamma o pappa och såg på Så ska det låta och åt revben och vitlöksbröd mums!
Lördagen var lugn, diabildstittning på kvällen i gendalen! Åkte dock hem 22.15 tror jag! Var väldigt trötta!
Söndagen bestod av träning, promenad och handling. Vi var även trötta då!

Igår var jag och träna, skulle vart release på nästa Bodyvive pass men nee då var Annelie sjuk så blev inte det! Jag som inte riktigt kännde för att träna men tänkte att "va fan det är roligt och se hur det nya passet är" men icke icke! Fick världens huvudvärk efter det (tror jag var så trött, Linus vaknade 05.15 o sen ville inte han sova) det änna svarta för ögonen i duschen så jag gick och lade mig vi 21 igår!

Idag så ska jag ju som sagt åka och handla, blir nog en tur ner till gammlamormor och gammlamorfar här om en stund! Fick beställt gardiner idag till vardagsrummet och dra på lakan (det är det bästa, eftersom dem verkligen sitter kvar och så som jag snurrar runt när jag sover behövs det!). Dock kommer inte lakanen förräns 25 maj stod det och det tycker jag låter lite konstigt!! HM? Gardinerna skulle nog komma innan påsk iaf!

Nej nu ska jag diska upp efter frukosten och sen väcka pluttis och åka ner till byn!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0