Nu är det över!

Hade dop för min prins i söndags. Gick förvånadsvärt bra!!!! Han var jättesnäll i kyrkan och efteråt också! Inte ett pip! Och spydde nog mindre än vanligt också faktiskt! En väldigt lyckad dag! Får tacka alla ännu en gång för allt! Sen fick jag ju världens överraskning också! LINDA kom=) Malin (jag förstår inte hur du klarat av det) har hållit detta hemligt för mig i flera veckor! Ja du har ju iofs dragit dina vita lögner också!! =) Haha. Men oj vad glad jag blev! Var längesen jag blev så glad för att träffa någon! (var väl när malin kom hem då, men det var en annan lycka eftersom man visste att vi skulle ses)!

Ja presenter fick han i alla fall, hur mycket som helst! Ett tåg, lära gå vagn, fotoram, fondkonto, koppar, mugg och tallrik, gosedjur, bordsflagga, tavla, sparbössor, min egen barnkammarbok, "spårvagnsdragväska", halsband. Ja jag har säkert glömt något.

Men som sagt var han ju jättesnäll hela dagen, blev lite och då menar jag verkligen lite kinkig när alla hade åkt. Men han somnade i vagnen hem, dock bara 1 timma, vi fick gå upp och lägga oss alla tre en stund och då somnade han! Tack mamma o pappa för all hjälp!!

Idag har Linus dock varit lite kinkig men jag tror att han är väldigt trött! Men sova är ju inte roligt!=) Men nu fick jag honom nog att somna till ordentligt! Bara varit ca 10 powernaps idag annars! Jag trodde jag och Pernilla skulle ut och gå idag men honhar inte hört av sig! (vilket jag tog för givet att hon skulle göra eftersom hon var i stan i förmiddags!) Men men, får väl bli en kvällspromenad vi familjen!

Igår var jag och tränade igen, men fick ett väldigt o-ut-tänjt-gummiband! tyckte jag var så stark förra veckan! Kunde inte sträcka ut det lika mycket igår! Men men! Har inte riktigt lika mycket träningsvärk idag i alla fall! =)

Ne nu får det nog bli till att göra mat!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0