Onsdag

Ja nu har halva veckan redan gått! Jag är helt slut redan! Men är nog anspänningar sen innan dopet, nervositet för själva dopet, och för att ja någon skulle dyka upp vilket personen inte gjorde!! Men förhoppningsvis får jag sova ut i helgen!

Plockade ner släktsängen i måndags, eftersom min syssling ska ha en lite bebis idag tror jag det var sagt, men man kan ju gå över tiden har vi fått erfara! Men hennes mamma ringde i alla fall mig i söndags och förberedde mig så jag tänkte det var lika bra och packa ihop den med en gång, så jag slipper stressa med det när hon ringer och säger, jag kommer om en kvart och hämtar den!! Så nu har Linus (eller rättare sagt skulle) sovit i sin stora säng i 2 nätter! Sängen är egentligen inte särskilt stor bara att släktsängen är så liten och har haft sänghimmel så för honom känns det tomt och stort tror jag! Han har vaknat vid 2 tiden både natten till igår och natten till idag, men han har somnat nästan innan jag tagit upp honom, men går inte och lägga ner honom i sin säng! Men inatt ska jag nog testa att gå ner och ge mat och sen lägga honom i sin säng igen! Men när han vaknade vid halv 6 i morse och åt och sen lade honom där hjälpte inte det heller iofs men ett försök är det väl värt!

Idag har vi varit nere och hälsat på min farmor och farfar, hon ringde i fredags och sa att hon köpt en pyjamas till honom i strl 50-56, "han är ju så liten, så den måste ju passa, men det kanske är för litet?" Jo det trodde nog jag, men den såg nästan ut som en 68:a så den kan han nog faktiskt ha!

Idag har glenn möte på jobbet, så vet inte riktigt när han dyker upp, prinsen sover gott efter vår promenad i den sköna vädret! Där inte vinden kom åt var det faktiskt riktigt skönt, och idag fick jag faktiskt ta av mig vantarna efter halva turen!

Nej nu får vi försöka göra någon nytta!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0