sol=)

Äntligen lite sol i vårt kalla land! Blev riktigt glad när jag vaknade upp och himlen var blå och solen sken. Men min lilla prins somnade efter frukosten när vi låg och gosade och vaknade 10.15 så då blev det mat och lite lek. Sen kom vi äntligen ut och han somnade så gott! Ställde honom på altanen och när jag kom in och gick för att kolla så jag såg honom ordentligt genom fönstret hade mössan åkt ner över hela ansiktet men dock vaknade han när mamma var där för att rätta till den, sen har han varit småkinkig hela dagen. Nu efter 1 timmas kämpande somnade han!

Min huvudvärk släppte i alla fall igår efter att jag fick sovit 2 timmar när Glenn kom hem! När jag vaknat till och vi ätit middag kom Ove och Lotta och hälsade på. Kollade lite på hockeyn till min kära sambos glädje gick HV71 vidare! Vi orkade dock inte kolla på södertälje-linköping färdigt, efter deras 5:e period gick vi och lade oss!

Ikväll ska Glenn på styrelsemöte så då åker nog jag och Linus ner och hälsar på mormor och morfar, antagligen är väl morfar o morbror på träning så kan ju va så att det bara är mormor hemma! Till helgen skall vi kolla på diabilder från när glenn och hans syskon var små, ska bli roligt. Har knappt sett kort på dem när de är riktigt små (kan bero på att det nästan bara är taget med dia då!)

Nu hoppas jag min sambo kommer hem i tid idag för jag är vrålhungrig har inte hunnit äta lunch!


Pappa är rolig!


mammas sötnos

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

han är för sööööt!

2009-03-17 @ 16:53:32
Postat av: Sandra

jo visst är han;D

2009-03-17 @ 20:51:41
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0