Besök=)

Idag fick vi efterlängtat besök av kusin Malin! Hon var hemma från Örebro, det var lika trevligt som vanligt! Alltid skoj att träffas! Blev en liten promenix och sen kaffe med dopp (vi som vet hur det ska gå till;))! Sen har min dag varit alldeles för slapp! Jag har varit sjuukt trött, ändå fick jag en underbar sovmorgon ända tills 10.00=) TACK GLENN!

Så jag o Linus sattes oss framför tv:n och såg på Harispray! Inte så bra som jag trodde att den skulle vara! Sen kom pappa hem o då blev det mat. Glenn målade listerna vi får nog göra det 2 ggr så det får det bli imorgonbitti!

Nu har vi kollat på SM-finalen i handboll och ALINGSÅS VANN=) GRATTIS! Nu blir det väl någon film på tv:n o sen nattten!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0