börjad vårstädning!

Fönstrerna i vardagsrummet är tvättade (invändigt) och nya gardiner har sats upp, känns lite vitt än så länge, men om jag byter lampor blir det nog bra! Imorgon fortsätter min vårstädning, blev mest röjning idag på förmiddagen sen är 2 rum dammade här nere! Nu gav jag upp!

Hälsade som sagt på morfar idag, usch vad ont han har! Men jag tror han blev glad över lite besök! Förhoppningsvis får han komma hem snart! Mormor var där när vi kom och sen kom också Jenny så det var många samtidigt! Det måste vara jättelångtråkigt han får ju bara ligga i sängen o typ upp för att gå på toa! O sen ingen tv! Bara ligga där för sig själv, usch!! Nee hoppas han kommer hem snart!

När jag kom hem var maten nästan klar=) Härligt! Sen började vi med fönstrerna o dammningen och nu är som sagt de nya nystrykna gardinerna uppsatta!!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe!

So long!

Kommentarer
Postat av: Malin

hej vännen min! hur är det där hemma förutom vårstädat? Låter härligt m lite frächning o nya gardiner...Här är det varmt o skönt- gick hem från jobbet nu runt 2100 o då visade den digitala termometern utanför ett hotell 22 grader så jag klagar inte! Varmare o varmare blir det- men jag går ändå inne på hotellet o fryser...du ska veta att det blåser igenom hela hotellet (tvärdrag) o när jag är UTE är det inte kallt- bara inne i skuggan o vinden. Saknar dig o min gris massvis o önskar att vi båda var rika så ni kunde komma o hälsa på! Min man pratar massa om att få hit mina vänner- o med mina vänner menar han dig för jag har sagt att du o Linda är typ dom enda! Sitter i min ensamhet o kollar på Eurovision- vet att hemma på Sagbrovägen är det party- hemlängtan i massor. Älskar er båda två!!! Hälsa Gleennis också ;) Puss

2009-05-16 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0